Na forum obowiązuje następujący podział:
I Grupa:
Czynności z tej grupy podlegają limitom wynikającym z rangi postaci.
Umiejętność podstawowa - prosta umiejętność, dość łatwa do nauczenia się. Może to być rzecz przydatna głównie w walce, ale może też być całkiem na odwrót, jeśli zechcesz nauczyć się np. ogrodnictwa
Umiejętność silna - złożona czynność znacznie wpływająca na przebieg rozgrywki. Jej nauka wcale nie jest taka prosta, a użycie wymaga wiele treningów.
II Grupa:
Czynności z tej grupy podlegają limitom wynikającym ze specjalnej tabeli wymagań.
Umiejętność specjalna(US) - umiejętność znacznie wyróżniająca się na tle innych, pospolitych czynności. Zazwyczaj znacznie przemienia strukturę walk lub ogólny wygląd życia postaci.
Wymagania:
I Filar:
- 500 postów
- ukończenie z sukcesem 2 misji
- wygranie 3 pojedynków
- 100 diamentów
II Filar:
- 750 postów
- ukończenie z sukcesem 5 misji
- wygranie walki na turnieju
- ranga Wtajemniczonego
- 200 diamentów
III Filar:
- 1200 postów
- ranga Dowódcy
- 250 diamentów
Więzy Krwi(WZ) - jest to przeznaczenie, z jakim rodzi się każda osoba na Horyzoncie. Najczęściej Więzy przebudzają się jednak nie podczas urodzenia, ale po wielu latach walk i tułaczki. Aby odblokować w sobie zew, należy wcześniej spełnić wymagania dla danej rangi Więzów.
Wymagania:
I Filar:
- 500 postów
- ukończone z sukcesem 5 misji
- ranga Wtajemniczonego
- 100 diamentów
II Filar:
- 750 postów
- ukończenie z sukcesem 5 misji
- wygranie walki na turnieju
- ranga Wtajemniczonego
- 200 diamentów
III Filar:
- 1200 postów
- ranga Dowódcy
- 250 diamentów
Talent(T) - na początku swojej przygody dostaniesz możliwość wybrania talentu, jakim zostanie obdarzona Twoja postać. Może to być predyspozycja do szybkich biegów lub zdolność czytania i pisania. W dalszej fazie gry zaistnieje możliwość wybrania dodatkowych talentów - także nie martw się, jeżeli upodobałeś sobie ich więcej.
Wymagania:
II Talent:
- 500 postów
- ukończenie z sukcesem 2 misji
- ranga Wtajemniczonego
- 100 diamentów
III Talent:
- 750 postów
- ukończenie z sukcesem 5 misji
- ranga Wtajemniczonego
- 200 diamentów
Umiejętności zawarte w II Grupie można łączyć w następujący sposób:
Spoiler:
1. US III Filaru + 2 Talenty
2. WZ III Filaru + 2 Talenty
3. WZ II Filaru + US I Filaru + 1 Talent
4. WZ I Filaru + US II Filaru + 1 Talent
5. WZ I lub WZ II Filaru + 3 Talenty
6. US I lub US I/II Filaru + 3 Talenty
7. US I Filaru + US II Filaru + 1 Talent
Spełnione wymagania nie łączą się! To znaczy, że wymagania na każdą umiejętność należy spełnić osobno(nie dotyczy postów)!
Offline