Horyzont


  • Index
  •  » Podstawy
  •  » Umiejętności, talenty oraz Więzy Krwi

#1 2014-03-31 21:04:56

Snufek

http://pics.tinypic.pl/i/00514/ufg4ab85m0kx.png

Zarejestrowany: 2010-12-22
Posty: 61
Punktów :   

Umiejętności, talenty oraz Więzy Krwi

Na forum obowiązuje następujący podział:

I Grupa:
Czynności z tej grupy podlegają limitom wynikającym z rangi postaci.

Umiejętność podstawowa - prosta umiejętność, dość łatwa do nauczenia się. Może to być rzecz przydatna głównie w walce, ale może też być całkiem na odwrót, jeśli zechcesz nauczyć się np. ogrodnictwa

Umiejętność silna - złożona czynność znacznie wpływająca na przebieg rozgrywki. Jej nauka wcale nie jest taka prosta, a użycie wymaga wiele treningów.


II Grupa:
Czynności z tej grupy podlegają limitom wynikającym ze specjalnej tabeli wymagań.

Umiejętność specjalna(US) - umiejętność znacznie wyróżniająca się na tle innych, pospolitych czynności. Zazwyczaj znacznie przemienia strukturę walk lub ogólny wygląd życia postaci.

Wymagania:

I Filar:
- 500 postów
- ukończenie z sukcesem 2 misji
- wygranie 3 pojedynków
- 100 diamentów

II Filar:
- 750 postów
- ukończenie z sukcesem 5 misji
- wygranie walki na turnieju
- ranga Wtajemniczonego
- 200 diamentów

III Filar:
- 1200 postów
- ranga Dowódcy
- 250 diamentów

Więzy Krwi(WZ) - jest to przeznaczenie, z jakim rodzi się każda osoba na Horyzoncie. Najczęściej Więzy przebudzają się jednak nie podczas urodzenia, ale po wielu latach walk i tułaczki. Aby odblokować w sobie zew, należy wcześniej spełnić wymagania dla danej rangi Więzów.

Wymagania:

I Filar:
- 500 postów
- ukończone z sukcesem 5 misji
- ranga Wtajemniczonego
- 100 diamentów

II Filar:
- 750 postów
- ukończenie z sukcesem 5 misji
- wygranie walki na turnieju
- ranga Wtajemniczonego
- 200 diamentów

III Filar:
- 1200 postów
- ranga Dowódcy
- 250 diamentów


Talent(T) - na początku swojej przygody dostaniesz możliwość wybrania talentu, jakim zostanie obdarzona Twoja postać. Może to być predyspozycja do szybkich biegów lub zdolność czytania i pisania. W dalszej fazie gry zaistnieje możliwość wybrania dodatkowych talentów - także nie martw się, jeżeli upodobałeś sobie ich więcej.

Wymagania:

II Talent:
- 500 postów
- ukończenie z sukcesem 2 misji
- ranga Wtajemniczonego
- 100 diamentów

III Talent:
- 750 postów
- ukończenie z sukcesem 5 misji
- ranga Wtajemniczonego
- 200 diamentów

Umiejętności zawarte w II Grupie można łączyć w następujący sposób:

Spoiler:


1. US III Filaru + 2 Talenty
2. WZ III Filaru + 2 Talenty
3. WZ II Filaru + US I Filaru + 1 Talent
4. WZ I Filaru + US II Filaru + 1 Talent
5. WZ I lub WZ II Filaru + 3 Talenty
6. US I lub US I/II Filaru + 3 Talenty
7. US I Filaru + US II Filaru + 1 Talent

Spełnione wymagania nie łączą się! To znaczy, że wymagania na każdą umiejętność należy spełnić osobno(nie dotyczy postów)!

Offline

 
  • Index
  •  » Podstawy
  •  » Umiejętności, talenty oraz Więzy Krwi

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.stadolwiejziemi.pun.pl www.narutodestiny.pun.pl www.scooteropole.pun.pl www.juveniaglzy.pun.pl www.3wrakow.pun.pl