Horyzont

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

#1 2014-03-29 15:05:30

Snufek

http://pics.tinypic.pl/i/00514/ufg4ab85m0kx.png

Zarejestrowany: 2010-12-22
Posty: 61
Punktów :   

O Gildiach

Jak świat długi i szeroki, tak ludzie nigdy nie dojdą do pełnej zgody. Tak niestety było, jest i pewnie będzie również w Krainie jeszcze przez wiele lat. Z biegiem czasu doprowadziło to do powstania rozłamu w szeregach tutejszej ludności, która podzieliła się na pięć odmiennych Gildii. Członkowie każdej z nich mają odmienne poglądy, sposoby życia, a także spojrzenie na świat, chociaż łączy ich jedno - chęć dominacji.

Każda osoba po ukończeniu podstawowego treningu w Koszarach opowiada się po jednej ze stron, wybierając swoją ścieżkę rozwoju oraz otrzymując specjalne bonusy. Wraz z awansowaniem w hierarchii danej Gildii przywileje stają się coraz większe i istotniejsze dla przebiegu rozgrywki.

Zakon
Stowarzyszenie duchownych, stawiające sobie za cel wyeliminowanie wszelkich złych stworzeń z tego świata, co dotyczy głównie Kręgu, ale też innych grzeszników. Umożliwia korzystanie z modlitw, specjalnego ekwipunku oraz wzmacnia w walce przeciwko członkom Kręgu.

Rekrut:
- Umożliwia uczenie się modlitw I Kręgu
- Odblokowuje dostęp do Punktów Wiary

Wtajemniczony:
- Umożliwia uczenie się modlitw II Kręgu

Dowódca:
- Umożliwia uczenie się modlitw III Kręgu
- Umożliwia uczenie się runów

Lider:
- Umożliwia uczenie się modlitw IV Kręgu, zwanego Ukrytym
- Umożliwia stworzenie specjalnego przedmiotu na potrzeby Zakonu

Krąg
Gildia ta zrzesza wszystkie nieczyste istoty Krainy. Osobniki, które nigdzie indziej nie mogły zagrzać miejsca, tutaj odnajdują zrozumienie oraz spokój. Chociaż starają nie mieszać się w sprawy innych stowarzyszeń, najczęściej padają ofiarą niesprawiedliwych oskarżeń oraz ataków. Umożliwia korzystanie z Sił Nieczystych, specjalnego ekwipunku oraz daje dostęp do Katakumb.

Rekrut:
- Nie otrzymują wypłaty, za to wynagrodzenia za misje wzrastają dwukrotnie
- Odblokowuje lokację specjalną - Katakumby

Wtajemniczony:
- Umożliwia uczenie się władania nad Nieczystymi Siłami

Dowódca:
- Daje dostęp do specjalnych Więzów Krwi - Bram Piekła
- Umożliwia podpisanie własnego paktu z demonem

Lider:
- Umożliwia podpisanie paktu z dwoma demonami
- Umożliwia stworzenie specjalnego przedmiotu na potrzeby Kręgu

Gildia Rycerska
Łączy w sobie wszystkich, którzy umiłowali sobie honorowe pojedynki, ojczyznę oraz dobre wino. Najczęściej są to osoby gotowe, aby poświęcić się za swojego władcy lub damy serca. Zaprawieni w bojach stanowią doskonałych kompanów zarówno do walki, jak i do kufla. Otrzymują za to dodatkowy żołd, dostęp do specjalnych przedmiotów i umiejętności, a także zmniejszony koszt wynajęcia trenera.

Rekrut:
- Otrzymuje możliwość uczenia się Pieśni Bitewnych (jeżeli wybudowano odpowiedni budynek)
- Otrzymuje premię do wynagrodzenia w wysokości 300 sztuk złota
- Koszt wynajęcia trenera spada o 10%

Wtajemniczony:
- Podpisuje Kodeks Rycerski
- Za każde wygrane Honorowe Wyzwanie otrzymuje premię w wysokości 5 diamentów

Dowódca:
- Koszt wynajęcia trenera spada o 20%
- Umożliwia uczenie się modlitw I Kręgu
- Odblokowuje dostęp do Punktów Wiary

Lider:
- Umożliwia posiadanie dwóch artefaktów
- Umożliwia stworzenie specjalnego przedmiotu na potrzeby Gildii Rycerskiej

Gildia Kupiecka
Zrzesza osoby parające się handlem oraz szeroko pojętymi zajęciami związanymi z ekonomią. Z zasady są to ludzie pozytywnie nastawieni do życia i prawie zawsze uśmiechnięci - chociaż nigdy nie wiadomo, kiedy mówią szczerze. Członkowie otrzymują specjalne zniżki w sklepach, dodatki do wypłaty oraz dostęp do specjalnych przedmiotów i umiejętności, a w przyszłości możliwość założenia własnego straganu.

Rekrut:
- Otrzymuje premię do wynagrodzenia w wysokości 300 sztuk złota
- Ceny przedmiotów w sklepie maleją o 10% (nie dotyczy artefaktów)

Wtajemniczony:
- Otrzymuje premię do wynagrodzenia w wysokości 500 sztuk złota(+200) oraz 5 diamentów
- Ceny przedmiotów w sklepie maleją o 20%(+10%) (nie dotyczy artefaktów)

Dowódca:
- Otrzymuje premię do wynagrodzenia w wysokości 1000 sztuk złota(+500) oraz 10(+5) diamentów
- Otrzymuje możliwość założenia własnego sklepu

Lider:
- Odblokowuje możliwość podróży do Czarnomorza
- Umożliwia stworzenie specjalnego przedmiotu na potrzeby Gildii Kupieckiej

Gildia Wędrowców
Przynależą do niej głównie indywidualiści, stroniący od niepotrzebnej walki. Nad agresję przekładają zdecydowanie możliwość eksploracji oraz poznawania świata. Zazwyczaj przejawiają pokojowe poglądy, jednak w razie potrzeby potrafią się obronić. Członkowie dostają dostęp do wielu dzikich krain, a co za tym idzie, specjalnych przedmiotów oraz wykwalifikowanych trenerów, niedostępnych dla innych Gildii.

Rekrut:
- Otrzymuje dostęp do krajów położonych za Przełęczą
- Otrzymuje zniżkę 10% na zakup artefaktów

Wtajemniczony:
- Umożliwia wykonywanie misji w Dzikich Krajach
- Otrzymuje dostęp do specjalnych Więzów Krwi - Starej Mowy

Dowódca:
- Daje możliwość korzystania z budowli specjalnych innych Gildii (nie dotyczy krawców)
- Otrzymuje dostęp do Czarnej Przełęczy

Lider:
- Dostaje dostęp do wszystkich lokacji specjalnych (na zasadzie włamania)
- Umożliwia stworzenie specjalnego przedmiotu na potrzeby Gildii Wędrowców

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.disneyxd.pun.pl www.shelterofpower.pun.pl www.ratmedpam.pun.pl www.shinigami.pun.pl www.narutoxninja.pun.pl