Umiejętność dość specyficzna, ponieważ osoba w sposób kontrolowany może wpaść w stan szału.
Osoba objawiająca daną zdolność może zauważyć wzrost temperatury jej ciała, wielokrotnie zwiększone tętno oraz niemożność wystania w miejscu. Wojownik objawiający tą specyficzną umiejętność uznawany jest za doświadczoną maszynę do zabijania. Po wprowadzeniu się w stan szału osoba doznaje drastycznego wzrostu prędkości wykonywanych czynności oraz siłę jej towarzyszącą.
Poziom I
Umiejętność niedawno co przebudziła się w młodym wojowniku, dlatego też wszystkie jej zalety nie są aż tak widoczne, a niestety ciągną za sobą konsekwencję. Mimo wszystko adrenalina płynąca w żyłach drastycznie wzrasta.
Po wprowadzeniu się w stan szału zyskuję się:
Witalność +5
Szybkość +10
Adrenalina +20
Na każdą turę osoba powinna zużyć co najmniej 500 adrenaliny w przeciwnym wypadku
żyły nie wytrzymają ciśnienia tłoczonej krwi i w najprostszy sposób rozerwą się, powodując zgon.
Poziom II
Dzięki zaprawieniu w wielu bojach, korzystając z niedawno co zdobytej umiejętności, osoba podwyższa poprzeczkę granic możliwości swojego ciała. Co za tym idzie efektywniej z niej korzysta.
Witalność +10
Szybkość +20
Adrenalina +40
W każdej z tur osoba powinna zużyć co najmniej 1000 adrenaliny w przeciwnym wypadku żyły nie wytrzymają ciśnienia tłoczonej krwi i w najprostszy sposób rozerwą się, powodując zgon.
Poziom III
Poprzez treningi wytrzymałościowe, których normalny człowiek by nie zdzierżył, ciało nabiera niesamowitej właściwości, jest w stanie przetrzymać każde ataki fizyczne, szybkość wzrasta do niesamowitych wartości.
Połączenie szybkości z siłą, którą opanował, jest w stanie zabić jednym uderzeniem nawet przesadnie zbudowanych mężczyzn.
Witalność + 40
Szybkość + 40
BONUSY Z POZIOMÓW SUMUJĄ SIĘ.
Ostatnio edytowany przez Sayu (2014-04-12 09:32:08)
Offline