Spoiler:
Dokładnie pięćdziesiąt lat przed aktualnymi wydarzeniami w Krainie, krąg rozrastał się z zawrotną prędkością. Jedną z zasług tego poszerzenia wpływów nekromantów i innych czarnoksiężników w tym mieście było przeciągnięcie na swoją stronę jednego z dowódców gildii rycerskiej. Był on przeciętnym wojownikiem, który wśród swoich rówieśników nie miał za wiele do powiedzenia. Za sprawą układu z czarnymi mocami otrzymał on potężną zbroję z zdobieniami charakterystycznymi dla kręgu jak wykute kształty czaszek ludzkich na ramionach.
Zbroja była na tyle potężna, że tamten stał się faworytem wśród wszystkich w Azmer. Wszystko za sprawą jej właściwości. Za każdą pokonaną osobę dusza zostaje zamknięta w blasze pancerza wzmacniając go.
Za każdą pokonaną osobę w pojedynku osoba zyskuje 5 Witalności, kiedy jednak przegra - traci 5 Witalności.
Nie ma ograniczeń!
DO ZDOBYCIA W EVENCIE.
Offline