#1 2014-04-08 17:05:12

Snufek

http://pics.tinypic.pl/i/00514/ufg4ab85m0kx.png

Zarejestrowany: 2010-12-22
Posty: 61
Punktów :   

Alchemik

Lata praktyk oraz skomplikowanych eksperymentów pozwalają na wytwarzanie przeróżnych mikstur oraz wywarów. Zażycie ich przed walką lub w jej trakcie znacznie zwiększa możliwości bojowe danej postaci, często obdarzając niespotykanymi efektami. Wraz z nauczeniem się tej umiejętności osoba otrzymuje własne laboratorium, w którym może zajmować się swoją pracą.

Poziom I
Odpowiada on osobie, która dopiero co rozpoczęła swoją przygodę z alchemią. Pozwala na wytworzenie prostych mikstur oraz wywarów, a także nieznacznie zwiększa ogólną zręczność.

Zręczność +5
Własne laboratorium
Pozwala wytworzyć: Krwawą Merry, Wicher oraz Czarną strzałę

Poziom II
Użytkownik zgłębia tajniki alchemii ucząc się coraz to bardziej zaawansowanych receptur. Dzięki godzinom spędzonym na zbieraniu i przygotowywaniu składników zręczność nieznacznie wzrasta.

Zręczność +10(+5)
Własne laboratorium
Pozwala wytworzyć: Krwawą Merry, Wicher, Czarną strzałę, Skowronka oraz Bazyliszka

Poziom III
Użytkownik poznaje wszystkie tajemnice swojej profesji i jest w stanie wytworzyć najbardziej skomplikowane eliksiry oraz wywary. Sam staje się również niewrażliwy na działanie wszystkich trucizn, oprócz Kobry.

Zręczność +10
Własne laboratorium
Niewrażliwość na trucizny(oprócz Kobry)
Pozwala wytworzyć: Krwawą Merry, Wicher, Czarną strzałę, Skowronka, Bazyliszka, Słonia, Jastrzębia, Żabę oraz Kobrę

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.sferaprawa.pun.pl www.mosina.pun.pl www.air123.pun.pl www.trudnesprawy.pun.pl www.pokemon-fly.pun.pl