Lata praktyk oraz skomplikowanych eksperymentów pozwalają na wytwarzanie przeróżnych mikstur oraz wywarów. Zażycie ich przed walką lub w jej trakcie znacznie zwiększa możliwości bojowe danej postaci, często obdarzając niespotykanymi efektami. Wraz z nauczeniem się tej umiejętności osoba otrzymuje własne laboratorium, w którym może zajmować się swoją pracą.
Poziom I
Odpowiada on osobie, która dopiero co rozpoczęła swoją przygodę z alchemią. Pozwala na wytworzenie prostych mikstur oraz wywarów, a także nieznacznie zwiększa ogólną zręczność.
Zręczność +5
Własne laboratorium
Pozwala wytworzyć: Krwawą Merry, Wicher oraz Czarną strzałę
Poziom II
Użytkownik zgłębia tajniki alchemii ucząc się coraz to bardziej zaawansowanych receptur. Dzięki godzinom spędzonym na zbieraniu i przygotowywaniu składników zręczność nieznacznie wzrasta.
Zręczność +10(+5)
Własne laboratorium
Pozwala wytworzyć: Krwawą Merry, Wicher, Czarną strzałę, Skowronka oraz Bazyliszka
Poziom III
Użytkownik poznaje wszystkie tajemnice swojej profesji i jest w stanie wytworzyć najbardziej skomplikowane eliksiry oraz wywary. Sam staje się również niewrażliwy na działanie wszystkich trucizn, oprócz Kobry.
Zręczność +10
Własne laboratorium
Niewrażliwość na trucizny(oprócz Kobry)
Pozwala wytworzyć: Krwawą Merry, Wicher, Czarną strzałę, Skowronka, Bazyliszka, Słonia, Jastrzębia, Żabę oraz Kobrę
Offline